Blogia
^^ .... ...tTyï...))) [=*.*=] ..... ^^

"M'agrada la vida que tinc"

He entrevistat a la Diana per sapiguer coses d’ella i com pensa sobre els temes següents:
 
1-     Tens molt de caràcter?

- Si. Tinc molt de caràcter, a vegades, quan m’enfado m’han vaig una estona sola perquè així em tranquil·litzo.

 
2-     Quines són les teves aficcions?
- Dibuixar manga, jugar a futbol, anar a escalar, veure pel·lícules de terror i de tràiler,  m’agrada llegir llibres policíaques. Sobre tot m’agrada molt tocar el saxofon
 
3-     Quins són els teus gustos?
- De roba sempre m’agrada anar ben vestida,  de musica m’agrada la musica anglesa, catalana
 
4-     Quins són els teus esports favorits?
- Són el futbol, escalada, nedar, córrer, fer hockey, sobretot he fet castells(Minyons de Terrassa)
 
5-     Per a tu es important el teu aspecte físic?
- Si, es important, però li dono molt més importància a la part de a dins que a la de fora
 
6-     En quines escoles has estudiat?
- He estudiat un any el C.E.I.P. Francesc Aldea, i desprès tota la primària al C.E.I.P. Ginesta (Matadepera) i ara estic estudiant al I.E.S Torre del Palau
 
7-     En aquestes escoles que has estudiat, tens molts amics?
- Si, els conservo molt els amics, perquè per mi són molt sagrats
 
8-     Que en penses de la violència a les escoles?
- Dons que no es gens bo,  perquè tothom es ben lliure de fer el que vulguin sense que ningú els pugin maltractar
 
9-     Per a tu que es l’amistat?
- Es una persona que pugis confiar en ella i que puguis desfogar-te
 
10- Que en penses de la teva vida?
- Que vaig molt be, m’agrada molt tenir la vida que tinc, els estudis, en conclusió m’agrada molt el que tinc al voltant

0 comentarios